نرم افزار ایجاد بک لینک و سئو برای وبلاگ

صفحه اصلی سایت دانلود رایگان اسپمر.افزایش بازدید سایت

نرم افزار ایجاد بک لینک و سئو برای وبلاگ


 

 

علي باقري

 

 

نرم افزار ابزار  که يک برنامه جهت افزايش بازديد وبسايت ها و وبلاگ ها ميشباشد بالاخره بعد از گذشت 2 ماه ورژن3 را منتشر کرد اين نرم افزار که بعد از نشر شدن ورژن يک طرفداران زيادي را به خود جذب کرد اکنون توانسته سه ورژن را نشر و رايگان در اختيار عموم قرار دهد.

اگر از ورژن 1 برنامه استفاده کرده باشيد اطلاع داريد که بازديد به صورت يک اي پي فرستاده ميشد و اين براي وبسايت ها و وبلاگ ها مفيد نبود و تصميم به ارتقاء برنامه در اين جهت گرفتيم که ورژن2 اي پي که از قبل به نرم افزار داده شده بود به صورت رندم و متغير بازديد ارسال ميکرد و اين براي رتبه الکسا و گوگل بسيار مهم بود و توانست طرفدار بيشتر را جذب کند ولي متاسفانه به دليل استفاده به شدت زياد از ورژن 2 باعث شد اي پي ها منسوخ شود و برنامه با يک اي پي بازديد بفرستد.

حال در ورژن جديد يعني 3 اين مشکل ورژن2 تا حدودي برطرف شد و شما با خيال راحت مي توانيد از برنامه استفاده کنيد.

لازم به ذکر است براي استفاده بهينه از برنامه روزانه بين 1 دقيقه تا يک ساعت بيشتر بازديد ارسال نکنيد.

 

 

ابزار

 

 

اسپمر

دوستان عزیز تمامی نرم افزارهای موجود در سایت داری رمز هستند (یعنی یک رمز یکسان ) و رمز  تمامی نرم افزارها  واسپمرهای ارسال نظر فقط زمانی باز خاهد شد و قابل دانلود  خاهند بود که شما بازدید کننده گرامی فقط یک بار مبلغ  2000 (  هزار ) تومان را پرداخت کنید ... .

مبلغ  2 هزار تومان برای کد سئوی قالب وبلاگ شما است  پس از پرداخت وجه مزبور ، علاوه بر رمز کد سئو  رمز دانلود تمام فایلها درون یک صفحه به شما نشان داده خواهد  شد.




برای دریافت رمز میتوانید از طریق تصویر زیر

2000 تومان

به حساب ریخته و سپس میتوانیدکد را ببینید و برای دانلود اقدام کنید.





برچسب ها :
افزايش بازديد وبلاگ ، ابزار 2014،

مطالب مرتبط با این پست
.